iran-beauty

ساخت وبلاگ

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی نوع از جراحی های زیبایی بینی است که در این جراحی در بافت های بینی تغییرات  زیادی انجام نمی شود و بیشترین تغییرات در قسمت نوک بینی و پشت بینی فرد ایجاد خواهد شد در این روش جراحی شما مشکلات مختلفی که ممکن بعد ازدیگر جراحی هایی  بینی  ممکن است به وجود اید را ندارید.

 

جراحی بینی طبیعی چیست

در این جراحی سوراخ های بینی بیش از حد کوچک نمی شود و هیچ قوسی بر روی پشت بینی  شما ایجاد نخواهد شد و همین موضوع سبب می شود که بینی شما بسیار طبیعی به نظر برسد و از حالت معمول خود خارج نشود.

 

جراحی طبیعی بینی چیست

جراحی طبیعی بینی یا عمل بینی طبیعی برای  برطرف کردن نواقص زیبایی ورفع ایرادهای بینی فرد انجام می گیرد در این  نوع جراحی از قوس زیاد بینی اجتناب می شود و نوک بینی بنا به درخواست بیمار تا حدی که افتادگی برطرف شود بالا برده خواهد شد.

منبع: http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 52 تاريخ : چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت: 15:14

جراحی پلاستیک پلک چیست

جراحی پلاستیک پلک در حقیقت نوعی جراحی های زیبایی  است که امروزه  افرادی زیادی تمایل به انجام این جراحی دارند و انجام این جراحی بسیار رایج شده است.

بیشتر کسانی که قصد دارند جراحی پلاستیک پلک انجام دهند مشکلاتی مانند افتادگی پوست پلک بالایی چین های پوستی درپلک فوقانی پلک دارند .

 

جراحی پلاستیک پلک

 

البته برخی افراد این جراحی ها را تنها به دلیل جنبه زیبایی آن  انجام می دهند و این جراحی بیشتر برای رفع احساس خستگی یا افتادگی پوست اضافه بر روی مژه ها انجام می شود  که این مشکل باعث شده محدوهایی دردید افرادایجاد شود.

 

 

دلایل انجام جراحی پلاستیک پلک چیست

جراحی پلاستیک از روشهای است کمک می کند تا شما چهره جذابتری داشته باشید و این جراحی باید توسط جراح زیبایی انجام شود.

 

این را بدانید که  افرادی که می خواهند جراحی  پلاستیک را انجام دهند باید از لحاظ  جسمانی در سلامت کامل باشند.  جراحی پلاستیک پلک بیشترمناسب افرادی است که اختلال در دید ،افتادگی پوست ،رسوب چربی در پلکها دارند .این موارد از دلایلی است که شما می توانید جراحی پلاستیک پلک را انجام دهید.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 49 تاريخ : چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت: 15:11

جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبای سینه ازجراحی های زیبایی برای زنان  است که با انجام این جراحی فرد به سایز دلخواه و فرم مناسب سینه خود دست پیدا می کند شما می توانبد ازجراحی زیبایی سینه برای کوچک کردن سینه و همچنین برای بزرگ کردن سینه ها استفاده کنید. روش هایی که برای جراحی زیبایی  سینه  امروزه توسط پزشکان استفاده می شود بیشتر شامل لیپوساکشن، ایمپلنت و برش سینه است

 

 جراحی زیبایی سینه

دلیل انجام جراحی سینه چیست

همان گونه که می دانید داشتن سینه یکی از ویژه‌ های مهم  برای خانم ها است زیرا سینه در حقیقت مهم‌ترین سمبل زنانگی برای خانم ها محسوب می شود  به همین دلیل خانم ها  برای زیبایی و تناسب اندام  تمایل دارند جراحی زیبایی سینه انجام دهند.

منبع :http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : جراحی سینه ,پروتز سینه, جراحی پلاستیک سینه, نویسنده : رویا bee بازدید : 56 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 18:05

جراحی بینی زیبایی

جراحی بینی زیبایی می تواند علاوه برزیبایی در بینی باعث ايجاد تناسب درخود بينی و تناسب بهتری بين بينی وديگر اجزای صورت می شود.

 

جراحی بینی زیبایی

 

زیرا همان گونه که میدانید رابطه تنگاتنگ بین  بينی با پيشانی، چشم، لب وچانه وجود دارد كه ایجاد هرنوع نقصی دراجزای صورت مي تواند براين ارتباط ظريف تأثيرگذار باشد.به عنوان مثال داشتنن چانه كوچك در مدل بینی شما تاثیر دارد.زیرا تناسب نبودن  بينی با اجزای صورت موجب عدم دسترسی به نتيجه رضايت بخش در فرد می شود.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 57 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 18:01

عمل پف چشم

عمل پف چشم از جراحی های زیبایی پلک است با افزایش سن در بیشتر افراد تغییراتی در ساختمان پلک‌ آنها ایجاد می‌شود که این امر موجب می شود ظاهرفرد پیرتر و خسته تر به نظر برسد.

درحقیقت باید گفت که عمل پف چشم یک جراحی زیبایی است که به منظور اصلاح تغییرات در ظاهر چشم  و ایجاد ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر انجام می‌شود.

 

عمل یف پلک

 

عمل پف چشم  یکی از شایع‌ترین روش‌های جراحی زیبایی است که با برداشتن پوست، چربی وعضله اضافی و اصلاح موقعیت پلک، باعث بهبودی  قابل توجهی در ظاهر فرد می شود و قیافه‌ای فرد جوانتر و سرحال‌تر به نظر می آید نتایج حاصل از عمل پف چشم تا سال‌ها و گاهی به صورت مادام العمر برای فرد باقی می‌ماند.

منبع:http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : جراحی لیفت پلک , جراحی پلک چشم , نویسنده : رویا bee بازدید : 60 تاريخ : دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت: 18:00

لیفت سینه

لیفت سینه یکی از روشهای جوانسازی سینه می باشد که طی  انجام آن پوست اضافی در قسمت سینه برداشته می شود و بافت آن به اطراف کشیده می شود و ظاهر جدیدی به آن داده می شود به این ترتیب خطوط سینه ها نیز  مشخص می گردد.

لیفت سینه

لیفت که برای جوانسازی سینه  انجام می شود برای کسانی که درطول زمان به هر دلیلی دچار تغییراتی در شکل سفت سینه ها شده است و سینه شکل خود را از دست داده اند. این تغییرات که بیشتر به دلیل بارداری،شیردهی ، تغییرات در وزن افراد ،افزایش سن ، وراثت ایجاد می شود.

منبع: http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : جراحی سینه ,پروتز سینه, جراحی پلاستیک سینه, نویسنده : رویا bee بازدید : 57 تاريخ : دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت: 17:56

جراحی بینی ترمیمی

جراحی بینی ترمیمی در حقیقت همان جراحی بینی ثانویه می باشد .با انجام این جراحی پزشک تلاش می کند مشکلاتی که به دلیل  جراحی اولیه در بینی فرد ایجاد شده است را برطرف کند.

 

جراحی بینی ترمیمی

 

در جراحی بینی اولیه به هر دلیلی  ممکن است در بینی  یک فرد مشکلاتی ایجاد شود این افر برای برطرف شدن این مشکل یابد به یک جراح بینی ترمیمی مراجعه کنند.

منبع:http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : جراحی بینی , جراحی بینی گوشتی , جراحی بینی استخوانی , نویسنده : رویا bee بازدید : 53 تاريخ : يکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت: 18:49

جراحی پلاستیک سینه

جراحی پلاستیک سینه در حقیقت به کل عمل های  زیبایی سینه  اطلاق می شود پزشکان با انجام  جراحی پلاستیک سینه می توانند شکل ،حالت ، واندازه سینه ها را بهبود ببخشند و همچنین افرادی که به هر دلیلی مانند سرطان سینه  مجبور به  برداشتن سینه خود شده اند پس از برداشتن سینه با انجام جراحی پلاستیک سینه Tسینه های خود را ترمیم کنند و شکل وحالتی دوباره به آن بدهند.

 

جراحی پلاستیک سینه

 

شما با انجام جراحی پلاستیک سینه می توانید درظاهرسینه خود تغییراتی ایجاد کنید و این تغییرات را شما بعد از جراحی احساس می کنید .

درجراحی پلاستیک سینه با انجام روشهای مختلف جراحی زیبایی سینه پوست های اضافی دراین ناحیه به راحتی برداشته می شود ونوک سینه و حالت سینه شما را در جای مناسب خود قرار می گیرد . و شما سینه ای زیباتر و خوش فرم تری بعد از جراحی خواهید داشت.

منبع :http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : جراحی سینه ,پروتز سینه, جراحی پلاستیک سینه, نویسنده : رویا bee بازدید : 51 تاريخ : يکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت: 18:45

جراحی لیفت پلک

جراحی لیفت پلک  از جراحی های زیبایی برای  پلک است در این روش  پزشک با کمک تکنیک های خاص درهنگام  عمل  برروی پلک فردبرش های خاصی  ایجاد می کند.

و شروع به برداشت پوست ، عضله و یا چربی می کند تا مشکلات موجود در ناحیه ی پلک ها  با این روش برطرف شود  که فرد با انجام جراحی  لیفت پلک می تواند باعث کشیدگی پوست پلک شود وبهترین نتیجه را از جراحی لیفت پلک برای بیمار بگیرد.

به طور کلی می توان گفت که جراحی لیفت پلک  یک جراحی  پیچیده درجراحی پلاستیک است  که برای اینکه شما از  نتیجه دلخواه جراحی  لیفت پلک خود رضایت داشته باشید باید قبل ازهراقدامی  یک جراح خوب انتخاب کنید درانتخاب جراح  ظرافت ، تخصص ، تجربه و مهارت کافی  جراح را در نظر بگیرید.

منبع:http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 58 تاريخ : سه شنبه 2 بهمن 1397 ساعت: 18:40

عمل بینی

عمل بینی  که از عملهای زیبایی است که در چند سا ل اخیر در بین مردم بسیار رایج شده است این جراحی امروزه در کشور ما نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است.

 

عمل بینی

 

همان گونه که می دانید بينی ازاعضاء مهم صورت  است و زیایی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد به غیر از زیبایی همه ما ازعملكرد حياتي این عضو بدن آگاهی داریم  وهر گونه مشکل دربینی فرد مو جب بروز مشكلاتی مي شود. ازآنجایی که بینی در ظاهر صورت فرد تاثیر به سزایی  دارد ترجیح می دهند این جراحی را انجام دهند.

منبع:http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 62 تاريخ : سه شنبه 2 بهمن 1397 ساعت: 18:37